TÜSİAD ve TBV işbirliği ve Deloitte’un katkıları ile “e-Devlet/e-Belediye Kullanıcı Memnuniyet Araştırması-2012” yayımlandı.

Rapor kapsamında, vatandaşlar ve firmalar nezdinde e-Devlet ve e-Belediye hizmetlerinin kullanım ve memnuniyet seviyelerini tespit etme amacı doğrultusunda, vatandaşların ve firmaların; “e-Devlet/e-Belediye hizmeti uygulamalarına karşı duyduğu güven, e-Devlet/e-Belediye hizmet kullanımının yaygınlığı, kullanılan e-Devlet/e-Belediye hizmetlerinden duyulan memnuniyet, e-Devlet/e-Belediye hizmetlerinden kullanıcıların algıladığı avantajlar, geleceğe dönük e-Devlet/e-Belediye kullanımına eğilim ve e-Devlet/e-Belediye hizmeti kullanmayanların kullanmama nedenleri” araştırılmıştır.

http://www.etrodulleri.org/attachments/article/69/e-Devlet%20eBelediye%20Rapor.pdf